Bezpiecznie razem

Poznaj najnowsze promocje Autoryzowanych Serwisów Volkswagena i skorzystaj z usług, w których troska o Twoje bezpieczeństwo jest zawsze na pierwszym miejscu.

Skorzystaj z wyjątkowych ofert
Autoryzowanych Serwisach Volkswagena

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy bogatą ofertę korzystnych i rzetelnych usług, dzięki którym będziesz w pełni gotowy na letnią przygodę. Wybierz interesującą Cię usługę, pozostaw podstawowe dane, a wkrótce otrzymasz ofertę dedykowaną Twojemu Volkswagenowi.

Czyszczenie klimatyzacji

Czyste powietrze

Czyszczenie klimatyzacji

To, czym oddychasz, jest ważne. Zapewnij sobie czyste powietrze w cieplejsze dni.

Kontrola zawieszenia

Stabilność na drodze

Kontrola zawieszenia

Zwiększ wygodę jazdy, rezerwując kontrolę zawieszenia w wygodny sposób. Już od 49 zł (w wybranych lokalizacjach), umawiając się poprzez Online Service Booking.

Promocyjne Pakiety Przeglądów dla samochodów używanych

Kompleksowa i korzystna oferta

Promocyjne Pakiety Przeglądów dla samochodów używanych

Pełna kontrola i przewidywalność kosztów serwisowania w wybranym przez Ciebie pakiecie.

Wymiana paska rozrządu

Bezawaryjne podróże

Wymiana paska rozrządu

Zyskaj bezawaryjną pracę silnika oraz gwarancję na wymienione części i usługę.

spokojną podróż zadbaj kompleksowo

Sprawdź również oferty specjalne dotyczące wymiany oleju w Twoim Volkswagenie, by zapewnić sobie pełną ochronę przez całą drogę.

Wymiana oleju

Ochrona silnika

Wymiana oleju

Oryginalne oleje wysokiej jakości uchronią silnik przed awarią i przedłużą jego żywotność.

Wymiana oleju w DSG

W trosce o DSG

Wymiana oleju w DSG

Zleć wymianę oleju dla płynnej i bezawaryjnej pracy skrzyni DSG.

Obecne działania Autoryzowanych Serwisów1

Przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową listę aktualnych działań w Autoryzowanych Serwisach Volkswagena, które wprowadziliśmy w trosce o bezpieczeństwo Twoje i naszych pracowników. Dzięki nim możemy poczuć się #bezpiecznierazem w czasie epidemii koronawirusa.

Volkswagen najczęściej wyszukiwaną marką samochodów
Dezynfekujemy strefy obsługi klienta

W Autoryzowanych Serwisach Volkswagena każdego dnia dbamy, by czystość była utrzymana na najwyższym poziomie. Obecnie nasi pracownicy stosują specjalne, rygorystyczne procedury sprzątania, rozszerzone o regularną i skrupulatną dezynfekcję tych stref, z których korzystają klienci.

Utworzyliśmy punkty dezynfekcji rąk

W Autoryzowanych Serwisach Volkswagena, w trosce o Twoje bezpieczeństwo, wyznaczyliśmy specjalne punkty, w których możesz skorzystać z płynów antybakteryjnych.

Pomagamy zachować bezpieczny dystans

W Autoryzowanych Serwisach Volkswagena znajdziesz obecnie taśmy, sugerujące zachowanie dystansu, np. w oczekiwaniu na doradcę. Nasi pracownicy korzystają ze środków ochrony osobistej i starają się, by proces obsługi odbywał się bezdotykowo, w wymaganej odległości od klientów. W strefie oczekiwania na samochód w serwisie miejsca zostały tak rozstawione, aby między Tobą a innymi klientami był zachowany zalecany dystans.

Oferujemy usługę door-to-door

Większość Autoryzowanych Serwisów Volkswagena oferuje usługę door-to-door. To odbiór samochodu z miejsca przez Ciebie wskazanego albo dostawa pod podany adres po wykonanej usłudze. Szczegółowych informacji udzieli obsługa wybranego
Autoryzowanego Serwisu Volkswagena .

Przyjęcie do serwisu i odbiór Volkswagena

Doradcy serwisowi, umawiając telefonicznie wizytę, pozyskują jak najwięcej informacji o Twoim samochodzie, zlecanych usługach, itp. Jeszcze przed odbiorem auta po serwisie, doradca omówi z Tobą telefonicznie zakres wykonanych prac, a w razie pytań posłuży wyjaśnieniami. Autoryzowane Serwisy Volkswagena oferują możliwość płatności kartą, a wybrane również BLIK-iem. Wszystko w celu ograniczenia Twojego kontaktu z obsługą.

Zabezpieczamy Twój samochód

Przyjmując Twój samochód do Autoryzowanego Serwisu Volkswagena, zabezpieczymy folią gałkę zmiany biegów oraz kierownicę. Dodatkowo poddamy je - wraz z kluczem - dezynfekcji przed wydaniem auta.

Zdalnie zatwierdzisz usługi serwisowe

Pracownik Autoryzowanego Serwisu Volkswagena skontaktuje się z Tobą telefonicznie w przypadku wykrycia potencjalnych dodatkowych prac w Twoim samochodzie. Na życzenie otrzymasz film, obrazujący ich uzasadnienie. Zostanie wysłany na dogodny dla Ciebie komunikator internetowy lub pocztę e-mail.

1 Poszczególne działania mogą różnić się w szczegółach pomiędzy serwisami lub mogą być czasowo nierealizowane. Szczegółowych informacji udzieli obsługa w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena.

Często zadawane pytania – aktualne informacje

Czy Autoryzowane Serwisy Volkswagena nadal prowadzą działalność?

Naszym głównym celem jest zapewnienie Ci mobilności w każdej sytuacji. Właśnie dlatego Autoryzowane Serwisy Volkswagena świadczą usługi z zakresu obsługi posprzedażnej – niektóre z nich mogły jednak ograniczyć godziny otwarcia. Skontaktuj się telefonicznie z wybranym Autoryzowanym Serwisem lub odwiedź jego stronę internetową, na której zamieszczona jest informacja o preferowanym sposobie kontaktu.

Znajdź Autoryzowany Serwis Volkswagena

Czy przeglądy okresowe będą odbywać się normalnie? Czy będę mieć możliwość przełożenia wizyty serwisowej, jeśli nie chcę narażać się na zarażenie koronawirusem?

W związku z tym, że zagrożenie ze strony koronawirusa SARS-CoV-2 jest w naszym kraju coraz mniejsze, a pracownicy serwisów są przygotowani do bezpiecznej obsługi samochodów, z dniem 1 sierpnia przywracamy obowiązek wykonywania okresowej obsługi pojazdów – zgodnie z zaleceniami w instrukcji obsługi. Tym samym terminowe wykonanie przeglądu serwisowego będzie miało wpływ na przysługujące prawo do napraw z tytułu gwarancji.

W sytuacji, gdy niezbędna obsługa pojazdu oraz przeglądy serwisowe ze względu na chorobę lub obowiązek kwarantanny nie mogą zostać przeprowadzone w odpowiednim czasie (zgodnie ze wskazaniem wskaźnika przeglądu), powinieneś zgłosić deklarację chęci wykonania przeglądu w wybranym Autoryzowanym Serwisie Volkswagena za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Przekaż wówczas niezbędny zakres danych, który będzie obejmował:

  • numer nadwozia samochodu, w którym mają być wykonane czynności obsługowe,
  • aktualny przebieg samochodu.

Jeżeli kontakt z wybranym Autoryzowanym Serwisem nie będzie możliwy (np. z powodu czasowego zawieszenia działalności ze względu na epidemię), wówczas masz obowiązek zgłoszenia chęci wykonania przeglądu pocztą elektroniczną, wysyłając deklarację na adres e-mail Autoryzowanego Serwisu lub poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie Autoryzowanego Serwisu albo na volkswagen.pl. W treści wiadomości uwzględnij wszystkie dane wskazane powyżej. Zakładamy, że Twoja deklaracja zostanie złożona w terminie, w którym należy wykonać przegląd. Pamiętaj, że czynności serwisowe muszą być wykonane bezzwłocznie, jak tylko będzie to możliwe. Od podanego przez Ciebie stanu licznika, do momentu wykonania przeglądu przebieg nie powinien się zmienić o więcej niż 250 km.

Przy zachowaniu powyższych zaleceń, wykonanie przeglądu serwisowego z datą późniejszą od daty zgłoszenia deklaracji, nie będzie miało wpływu na przysługujące Ci prawo do napraw z tytułu gwarancji.

Czy okres gwarancji lub program Volkswagen Safe+, którym objęty jest mój samochód, zostanie odpowiednio wydłużony?
Czy mogę zgłosić awarię, nie przyjeżdżając do serwisu?

W związku z epidemią koronawirusa, marka Volkswagen Samochody Osobowe wydłuża o trzy miesiące okres trwania dwuletniej Gwarancji Volkswagena oraz programu Volkswagen Safe+, które wygasają w okresie od 1 marca 2020 roku do 31 maja 2020 roku.

W przypadku Volkswagen Safe+ limit kilometrów nie ulega wydłużeniu. Przy wydłużeniu gwarancji Volkswagena dla samochodu posiadającego Volkswagen Safe+, start programu Volkswagen Safe+ zostanie przesunięty również o 3 miesiące, bez opłat.

Zgłoszenia usterki możesz dokonać u wybranego Partnera Serwisowego Volkswagena za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący:

  • numer nadwozia samochodu, w którym stwierdzono awarię,
  • datę wystąpienia awarii,
  • przebieg samochodu w chwili wystąpienia awarii,
  • opis awarii/niesprawności,
  • jeżeli jest taka możliwość: zdjęcie lub nagranie prezentujące awarię/niesprawność.

Jeżeli kontakt z wybranym Partnerem Serwisowym nie będzie możliwy (np. z powodu czasowego zawieszenia działalności wynikającego z epidemii), wówczas możesz zgłosić awarię pocztą elektroniczną, wysłaną na adres mailowy Partnera Serwisowego albo poprzez formularz zgłoszeniowy, znajdujący się na stronie Partnera Serwisowego lub witrynie volkswagen.pl. Pamiętaj, aby w treści wiadomości uwzględnić wszystkie wskazane powyżej dane.

Czy okres Pakietu przeglądów Volkswagen, którym objęty jest mój samochód, zostanie odpowiednio wydłużony?

W związku z epidemią koronawirusa, marka Volkswagen Samochody Osobowe wydłuża o trzy miesiące okres trwania Pakietów przeglądów Volkswagen, które wygasają w okresie od 1 marca 2020 roku do 31 maja 2020 roku. Limit kilometrów nie ulega wydłużeniu.

Informacje wykraczające poza obszar obsługi posprzedażnej sprawdzisz tutaj .

Znajdź dealera

Więcej

Skontaktuj się z nami

Więcej
Zamknij Nasz serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Dalsze korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszego serwisu.