Bezpiecznie razem

Specjalne promocje i bezpieczna obsługa
w Autoryzowanych Serwisach Volkswagena

Oferta limitowana

Wyjątkowy voucher dla Ciebie!

Autoryzowane Serwisy przygotowały ofertę specjalną dla właścicieli samochodów osobowych marki Volkswagen. Dzięki niej możesz w bezpiecznych warunkach zlecić interesujące Cię usługi na wyjątkowo korzystnych zasadach. Sprawdź, co czeka na Ciebie w wybranym punkcie i nie daj się wyprzedzić – liczba voucherów jest limitowana!

higiena

Zdobądź własny voucher w 3 krokach!

Krok 1: Wybierz z listy najbliższy Autoryzowany Serwis Volkswagena.

Krok 2: Wyszukaj interesującą Cię usługę (promocyjny przegląd wiosenny, rabat na wymianę rozrządu lub ofertę specjalną na czyszczenie klimatyzacji).

Krok 3: Wypełnij formularz i odbierz swój własny voucher z rabatem!

Pamiętaj, że oferta jest ograniczona czasowo i masz czas na wykorzystanie własnego vouchera do 30 czerwca 2020 roku.

Krok 1.

Wybierz Autoryzowany Serwis Volkswagena, w którym chciałbyś skorzystać z usług na wyjątkowo korzystnych zasadach.

Wybierz i przejdź dalej

Krok 2.

Wybierz interesującą Cię usługę w specjalnej promocji.

Przegląd letni/wiosenny/przed podróżą

Przegląd letni/wiosenny/przed podróżą

Zrób u nas przegląd i podróżuj bezpiecznie

-70%

Wybierz
Czyszczenie klimatyzacji lub napełnianie

Czyszczenie klimatyzacji lub napełnianie

Zadbaj o odpowiednią atmosferę

Cena regularna199.00

149,00 zł

Wybierz
Wymiana oleju silnikowego

Wymiana oleju silnikowego

Dbaj o silnik z ASO

Cena regularna499.00

299,00 zł

Wybierz
Wybierz i przejdź dalej

Krok 3.

Wypełnij formularz, zdobądź voucher i ciesz się korzyściami!

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę dla Volkswagen Group Polska sp. z o.o. oraz wybranego przez Ciebie Autoryzowanego Partnera Serwisowego Volkswagen Samochody Osobowe (dane Partnera możesz znaleźć na stronie Znajdź Dealera) na skontaktowanie się z Tobą w celu zaproponowania i umówienia wizyty serwisowej u wybranego przez Ciebie Autoryzowanego Partnera Serwisowego marki Volkswagen Samochody Osobowe z użyciem telefonu lub adresu e-mail (jeśli chcesz lub go zostawisz). Oddzwonimy do Ciebie, zweryfikujemy Twoje dane i potwierdzimy Twoje zainteresowanie wizytą serwisową. Następnie Twoje zapytanie przekażemy wybranemu przez Ciebie Autoryzowanemu Partnerowi Serwisowemu Volkswagen Samochody Osobowe, który skontaktuje z Tobą celem obsługi Twojego zapytania (Preferowany Partner). Podanie Twoich danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Twojego zapytania.

Administratorem przekazanych danych jest Volkswagen Group Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-037), ul. Krańcowa 44 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000327143, NIP 782-24-63-563, REGON 301062169 (VGP) oraz Preferowany Partner, działający na zasadzie współadministrowania.

W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę i zrezygnować z otrzymania informacji dot. wizyty serwisowej informując konsultanta Centrum Informacji lub Preferowanego Partnera o rezygnacji z dalszego kontaktu w tym zakresie (utrata zainteresowania ofertą będzie dla nas jednoznaczna z cofnięciem Twojej zgody). Swoje dodatkowe zgody możesz cofnąć poprzez formularz umieszczony na stronie internetowej www.vw-group.pl/pl/formularz-cofniecia-zgod albo bezpośrednio w kontakcie z VGP lub z Autoryzowanym Dealerem marki Volkswagen Samochody Osobowe.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych poniżej.

Możesz udzielić także dodatkowych zgód celem marketingu przyszłego (zgody są opcjonalne i dobrowolne, a ich udzielenie lub odmowa są niezależne od obsługi twojego zapytania).

Chcę otrzymać od VGP w/w informacje handlowe i marketingowe poprzez:

Pokaż więcej

Cele i podstawy prawne:

  1. W związku z Twoim zapytaniem o umówienie wizyty serwisowej VGP wykorzysta podane przez Ciebie dane na formularzu lub później w trakcie rozmowy, do kontaktu z Tobą celem potwierdzenia Twojego zainteresowania umówieniem wizyty serwisowej, z użyciem telefonu lub adresu email (jeśli go dodatkowo podasz) w oparciu o Twoją zgodę wyrażoną poprzez pozostawienie Twoich danych i wysłanie formularza, a Preferowany Partner jeśli się zgodzisz dalej obsłuży Twoje zapytanie.

    Realizacja usługi serwisowej nastąpi na podstawie umowy, chyba że kontaktujesz się z nami jako pracownik lub osoba kontaktowa w imieniu klienta korporacyjnego – wówczas Twoje dane osobowe przetwarzane będą w ramach uzasadnionych interesów polegających na możliwości bieżącego kontaktu w ramach takiej relacji biznesowej.
  2. Jeśli wyrazisz dodatkowe zgody marketingowe na przyszłość, to VGP oraz Volkswagen AG z siedzibą w Wolfsburgu, Berliner Ring 2, 38440 Wolfsburg, Germany jako współadministratorzy mogą na podstawie Twojej zgody wykorzystać dane wskazane w zgodzie w celu:
    • oferowania Tobie produktów i usług marki Volkswagen Samochody Osobowe oraz akcesoriów, produktów i usług motoryzacyjnych powiązanych z marką Volkswagen Samochody Osobowe na podstawie Twojej zgody (marketing); w oparciu o Twoją zgodę VGP może przesyłać informacje handlowe i marketingowe wybranym przez Ciebie sposobem komunikacji;
    • w celu dobierania ofert produktów i usług marki Volkswagen Samochody Osobowe oraz akcesoriów, produktów i usług motoryzacyjnych powiązanych z marką Volkswagen Samochody Osobowe pod kątem Twoich potrzeb, zainteresowania, profilu – tj. w celu profilowania, w tym także z wykorzystaniem procesów automatycznych, polegającego na zestawianiu Twoich danych w zakresie udzielonej zgody, pochodzących z różnych źródeł ( w tym danych zebranych przez VGP, Autoryzowanego Dealera lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego, stron internetowych) i przypisanego na tej podstawie profilu, którego konsekwencją jest dobranie i przedstawienie Tobie reklam lub ofert odpowiadających Twojemu profilowi, w oparciu o Twoją zgodę. Jeśli w jakimś zakresie skierowana do Ciebie reklama lub oferta nie odpowiada Twoim potrzebom lub zainteresowaniom, bądź powinniśmy uwzględnić inne czynniki, skontaktuj się z nami;
    • w celu realizacji działań posprzedażowych polegających na prowadzeniu i analizie i badań: satysfakcji klienta lub zainteresowania marką, produktami i usługami marki Volkswagen Samochody Osobowe
  3. W ramach uzasadnionego interesu wykorzystamy Twoje dane do:
    • wysłania zaproszenia do badania zadowolenia obsługi Twojego zapytania przez nasze Centrum Informacji;
    • badania jakości obsługi w ramach sieci dealerskiej w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;
    • w celach analitycznych i statystycznych, lepszego doboru produktów i usług do potrzeb naszych klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych klientach;
    • audytowania i raportowania wewnętrznego oraz sieci dealerskiej, weryfikacji działalności Autoryzowanych Dealerów marki Volkswagen Samochody Osobowe oraz dokonywania rozliczeń finansowych;
    • zapewnienia, iż produkty lub usługi marki Volkswagen Samochody Osobowe dostarczane są zgodnie z prawem oraz obowiązującym standardami i wytycznymi producenta, umowami dealerskimi oraz w celach zapobiegania i wykrywania nadużyć;
    • w celu realizacji Twoich praw, aktualizacji Twoich danych, prawa do cofnięcia zgody oraz przechowywania żądań Użytkowników oraz dowodów na ich obsługę;
    • zarządzania procesem sprzedaży i obsługi klienta, ustalania standardów obsługi klientów marki Volkswagen Samochody Osobowe, zapewnienia dbałości o jakość produktów i usług, prowadzenia centralnej bazy klientów, w tym klientów potencjalnych.
  4. W związku z korzystaniem przez Ciebie ze strony internetowej marki Volkswagen Samochody Osobowe w zależności od Twoich ustawień cookies, VGP może gromadzić także informacje zawarte plikach cookies lub podobnych technologiach w celu analizowania zachowań, lepszego dostosowania oferty produktów lub usług oraz wyświetlania reklamy produktów lub usług marki, w tym profilowania. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności oraz Polityce cookies.

Kontakt z inspektorem ochrony danych VGP: Możesz skontaktować się z IOD VGP pod adresem e-mail iod@vw-group.pl, a także pisemnie na adres Volkswagen Group Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-037), ul. Krańcowa 44 z dopiskiem „IOD”. Możesz skontaktować się także Wybranym Dealerem bezpośrednio.

Odbiorcy danych: Preferowany Partner. Ponadto odbiorcami Twoich danych osobowych będą także firmy świadczące usługi na nasze zlecenie, którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych, w szczególności w zakresie usług IT, usług marketingowych (m.in. agencje marketingowe), badań rynku, firmy wspierające organizację i realizację wydarzeń, call center, audytorzy, doradcy, a w zakresie dodatkowej zgody także Autoryzowani Dealerzy lub Partnerzy Serwisowi marki Volkswagen Samochody Osobowe działający w tym zakresie na zlecenie VGP. Odbiorcami danych mogą być także spółki z grupy, w tym Volkswagen AG oraz Volkswagen Group Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz spółki Volkswagen Financial Services tj. Volkswagen Bank Polska S.A., Volkswagen Leasing GmBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce, Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.

Okres przechowywania: Twoje dane osobowe w związku z Twoim zapytaniem będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do obsługi Twojego zapytania o wizytę serwisową (nie dłużej niż 6 miesięcy jeśli stracisz zainteresowanie wizytą serwisową). Jeśli wyrazisz dodatkowe zgody, to Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celach marketingowych przez okres w jakim te cele wynikające ze zgody pozostają ważne, ale nie dłużej niż 5 lat od ostatniego kontaktu z Tobą, a jeśli cofniesz zgodę to do momentu cofnięcia zgody. W odniesieniu do pozostałych celów opartych na naszym uzasadnionym interesie przez okres ważności tych celów albo do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, w każdym przypadku nie dłużej niż 5 lat, chyba że zaistnieje konieczność przechowywania danych dłużej, gdy obowiązek taki wynika z przepisów prawa lub będzie to konieczne do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń (np. do chwili przedawnienia roszczeń możemy przechowywać dowód udzielonej zgody).

Pouczenie o prawach: masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie poprzez formularz umieszczony na stronie internetowej www.vw-group.pl/pl/formularz-cofniecia-zgod lub przez kontakt z nami, a także u Autoryzowanego Partnera Serwisowego marki Volkswagen Samochody Osobowe; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Możesz zrealizować swoje prawa m.in. przez kontakt na adres email: daneosobowe@vw-group.pl także w odniesieniu do Centrali.
W przypadku współadministrowania z Preferowanym Partnerem, wskazujemy, iż każdy ze współadministratorów będzie we własnym zakresie odpowiedzialny za realizację praw podmiotów danych z uwagi na to, iż poza wspólnymi systemami lub platformami, dane klientów lub potencjalnych klientów mogą być przetwarzane przez Preferowanego Dealera także w niezależnych procesach lub systemach IT. Niemniej w każdym przypadku można skontaktować się z VGP lub IOD VGP (dane kontaktowe powyżej).

Prawo do wniesienia sprzeciwu: masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych w związku z celami opartymi na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, opisanego powyżej (w takim przypadku przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności, lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń). Masz prawo do sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.

Prawo do skargi: masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznasz, że jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych;

Ukryj

Skorzystaj z innych usług Autoryzowanych Serwisów Volkswagena

Pomimo epidemii koronawirusa, nasze Autoryzowane Serwisy robią wszystko, abyś miał pełen dostęp do niezbędnych usług, poprawiających bezpieczeństwo codziennej jazdy i sprawność samochodu. Wszystkie prace serwisowe wykonujemy ze wzmożoną troską o bezpieczeństwo i z zachowaniem rygorystycznej higieny.

Twoje zdrowie

Radość bezpiecznej jazdy

Wymiana ogumienia

Twoje zdrowie

Kompleksowa i korzystna oferta

Promocyjne Pakiety Przeglądów dla samochodów używanych

Twoje zdrowie

Szybka i sprawna reakcja

Wymiana klocków hamulcowych

Obecne działania Autoryzowanych Serwisów1

Przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową listę aktualnych działań w Autoryzowanych Serwisach Volkswagena, które wprowadziliśmy w trosce o bezpieczeństwo Twoje i naszych pracowników. Dzięki nim możemy poczuć się #bezpiecznierazem w czasie epidemii koronawirusa.

Volkswagen najczęściej wyszukiwaną marką samochodów
Dezynfekujemy strefy obsługi klienta

W Autoryzowanych Serwisach Volkswagena każdego dnia dbamy, by czystość była utrzymana na najwyższym poziomie. Obecnie nasi pracownicy stosują specjalne, rygorystyczne procedury sprzątania, rozszerzone o regularną i skrupulatną dezynfekcję tych stref, z których korzystają klienci.

Utworzyliśmy punkty dezynfekcji rąk

W Autoryzowanych Serwisach Volkswagena, w trosce o Twoje bezpieczeństwo, wyznaczyliśmy specjalne punkty, w których możesz skorzystać z płynów antybakteryjnych.

Pomagamy zachować bezpieczny dystans

W Autoryzowanych Serwisach Volkswagena znajdziesz obecnie taśmy, sugerujące zachowanie dystansu, np. w oczekiwaniu na doradcę. Nasi pracownicy korzystają ze środków ochrony osobistej i starają się, by proces obsługi odbywał się bezdotykowo, w wymaganej odległości od klientów. W strefie oczekiwania na samochód w serwisie miejsca zostały tak rozstawione, aby między Tobą a innymi klientami był zachowany zalecany dystans.

Oferujemy usługę door-to-door

Większość Autoryzowanych Serwisów Volkswagena oferuje usługę door-to-door. To odbiór samochodu z miejsca przez Ciebie wskazanego albo dostawa pod podany adres po wykonanej usłudze. Szczegółowych informacji udzieli obsługa wybranego
Autoryzowanego Serwisu Volkswagena .

Przyjęcie do serwisu i odbiór Volkswagena

Doradcy serwisowi, umawiając telefonicznie wizytę, pozyskują jak najwięcej informacji o Twoim samochodzie, zlecanych usługach, itp. Jeszcze przed odbiorem auta po serwisie, doradca omówi z Tobą telefonicznie zakres wykonanych prac, a w razie pytań posłuży wyjaśnieniami. Autoryzowane Serwisy Volkswagena oferują możliwość płatności kartą, a wybrane również BLIK-iem. Wszystko w celu ograniczenia Twojego kontaktu z obsługą.

Zabezpieczamy Twój samochód

Przyjmując Twój samochód do Autoryzowanego Serwisu Volkswagena, zabezpieczymy folią gałkę zmiany biegów oraz kierownicę. Dodatkowo poddamy je - wraz z kluczem - dezynfekcji przed wydaniem auta.

Zdalnie zatwierdzisz usługi serwisowe

Pracownik Autoryzowanego Serwisu Volkswagena skontaktuje się z Tobą telefonicznie w przypadku wykrycia potencjalnych dodatkowych prac w Twoim samochodzie. Na życzenie otrzymasz film, obrazujący ich uzasadnienie. Zostanie wysłany na dogodny dla Ciebie komunikator internetowy lub pocztę e-mail.

1 Poszczególne działania mogą różnić się w szczegółach pomiędzy serwisami lub mogą być czasowo nierealizowane. Szczegółowych informacji udzieli obsługa w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena.

Często zadawane pytania – aktualne informacje

Czy Autoryzowane Serwisy Volkswagena nadal prowadzą działalność?

Naszym głównym celem jest zapewnienie Ci mobilności w każdej sytuacji. Właśnie dlatego Autoryzowane Serwisy Volkswagena świadczą usługi z zakresu obsługi posprzedażnej – niektóre z nich mogły jednak ograniczyć godziny otwarcia. Skontaktuj się telefonicznie z wybranym Autoryzowanym Serwisem lub odwiedź jego stronę internetową, na której zamieszczona jest informacja o preferowanym sposobie kontaktu.

Znajdź Autoryzowany Serwis Volkswagena

Czy przeglądy okresowe będą odbywać się normalnie? Czy będę mieć możliwość przełożenia wizyty serwisowej, jeśli nie chcę narażać się na zarażenie koronawirusem?

W sytuacji, gdy niezbędna obsługa pojazdu oraz przeglądy serwisowe ze względu na zagrożenie epidemią nie mogą zostać przeprowadzone w odpowiednim czasie (zgodnie ze wskazaniem wskaźnika przeglądu), powinieneś zgłosić deklarację chęci wykonania przeglądu w wybranym Autoryzowanym Serwisie Volkswagena za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Przekaż wówczas niezbędny zakres danych, który będzie obejmował:

  • numer nadwozia samochodu, w którym mają być wykonane czynności obsługowe,
  • aktualny przebieg samochodu.

Jeżeli kontakt z wybranym Autoryzowanym Serwisem nie będzie możliwy (np. z powodu czasowego zawieszenia działalności ze względu na epidemię), wówczas masz możliwość zgłoszenia chęci wykonania przeglądu pocztą elektroniczną, wysyłając deklarację na adres e-mail Autoryzowanego Serwisu lub poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie Autoryzowanego Serwisu albo na volkswagen.pl. W treści wiadomości uwzględnij wszystkie dane wskazane powyżej. Pamiętaj, że czynności serwisowe muszą być wykonane bezzwłocznie, jak tylko będzie to możliwe.

Przy zachowaniu powyższych zaleceń, wykonanie przeglądu serwisowego z opóźnieniem nie będzie miało wpływu na przysługujące prawo do napraw z tytułu gwarancji.

Czy okres gwarancji lub program Volkswagen Safe+, którym objęty jest mój samochód, zostanie odpowiednio wydłużony?
Czy mogę zgłosić awarię, nie przyjeżdżając do serwisu?

W związku z epidemią koronawirusa, marka Volkswagen Samochody Osobowe wydłuża o trzy miesiące okres trwania dwuletniej Gwarancji Volkswagena oraz programu Volkswagen Safe+, które wygasają w okresie od 1 marca 2020 roku do 31 maja 2020 roku.

W przypadku Volkswagen Safe+ limit kilometrów nie ulega wydłużeniu. Przy wydłużeniu gwarancji Volkswagena dla samochodu posiadającego Volkswagen Safe+, start programu Volkswagen Safe+ zostanie przesunięty również o 3 miesiące, bez opłat.

Zgłoszenia usterki możesz dokonać u wybranego Partnera Serwisowego Volkswagena za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący:

  • numer nadwozia samochodu, w którym stwierdzono awarię,
  • datę wystąpienia awarii,
  • przebieg samochodu w chwili wystąpienia awarii,
  • opis awarii/niesprawności,
  • jeżeli jest taka możliwość: zdjęcie lub nagranie prezentujące awarię/niesprawność.

Jeżeli kontakt z wybranym Partnerem Serwisowym nie będzie możliwy (np. z powodu czasowego zawieszenia działalności wynikającego z epidemii), wówczas możesz zgłosić awarię pocztą elektroniczną, wysłaną na adres mailowy Partnera Serwisowego albo poprzez formularz zgłoszeniowy, znajdujący się na stronie Partnera Serwisowego lub witrynie volkswagen.pl. Pamiętaj, aby w treści wiadomości uwzględnić wszystkie wskazane powyżej dane.

Czy okres Pakietu przeglądów Volkswagen, którym objęty jest mój samochód, zostanie odpowiednio wydłużony?

W związku z epidemią koronawirusa, marka Volkswagen Samochody Osobowe wydłuża o trzy miesiące okres trwania Pakietów przeglądów Volkswagen, które wygasają w okresie od 1 marca 2020 roku do 31 maja 2020 roku. Limit kilometrów nie ulega wydłużeniu.

Informacje wykraczające poza obszar obsługi posprzedażnej sprawdzisz tutaj .

Znajdź dealera

Więcej

Skontaktuj się z nami

Więcej
Zamknij Nasz serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Dalsze korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszego serwisu.